tirsdag den 10. juni 2014

Tirsdagsfix // Indret med grønne planter

Det er mere in end nogensinde før at indrette sig med grønne planter - især de lidt store af slagsen. Jeg har altid haft grønne planter, selv da jeg boede hjemme. Ikke fordi jeg har synderligt grønne fingre, men jeg elsker det liv en grøn plante kan lide. Efter det blevet mere in og "okay" at indrette sig med planter er der dog kommet lidt flere til - og jeg elsker det!
Jeg ville elske en stor monstera plante, men jeg har ikke liiiiige plandsen til en stor, og da slet ikke på gulvet med to kattekillinger.. Istedet har jeg fået en lille fin banan palme, større end en almindelig plante men lille nok til at stå på andet end gulvet.
Er du mon med på plantebølgen eller synes du det er skørt?

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Jeg kan godt lide at få noget grønt ind i boligen, som varer længere end en (flot) buket blomster. En grøn plante bidrager også til et rigtigt hjem-følelsen...
    Det er lækre fix's du kommer med :)

    PS: Jeg har forresten skiftet blognavn, så det er nødvendigt at følge mig påny via Bloglovin; Mit element

    // Rikke //
    MIT ELEMENT
    (tidligere Cupcake-stylisten)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D