tirsdag den 24. juni 2014

Tirsdagsfix // Dukkehus

Jeg solgte jo det lille fine dukkehus jeg ellers så fint havde restaureret til Mynthe for et par år siden, det hittede ikke og egentlig tror jeg også at man kan indrette og dekorere for meget som forældre. Så nu har vi tanker om et nyt, som helt og holdent er Mynthes. (ej okay, måske en lille renovering udvendigt - og så kan vi jo klare det indvendige sammen)
Egentlig har jeg et kæmpe Lundby dukkehus stående på min fars loft, min tanke er at Mynthe skal arve det på et tidspunkt, men hun skal have en alder hvor hun er klar og ansvarsfuld nok til en lidt forsigtigere leg end hun kan nu - og jeg vil altså ikke give mit barn legetøj hun ikke selv må værre herre over eller lege med "uden opsyn" Ej, så vi venter! Som 4 årig er man ikke helt selv herre over de ting man kommer til i leg, så vi venter lidt endnu - og hvem siger at hun overhoved gider mit gamle legehus?
Nu forsøger vi med et der duer til både dukkehus ting og barbie ting - måske i fødselsdagsgave? Jeg har fundet et fint stort et til en billig billig penge der bare lige skal have en hvid klat maling og så er det perfekt!

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Leger hun med barbie? så kunne i jo lave et barbie hus ud af en reol og sætte tag på.. lidt ligesom det på dit billede hvor der er hjul på :D

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D