mandag den 9. juni 2014

Der var en, der var to.... Hils på Dolly P.





Sig hej til Dolly P. Elvis' nye legekammerat. 
En, to, mange og hej til mig - cazy cat lady! Ej okay, så galt er det dog ikke og det bliver det heller ikke.. Elvis er lidt af en lort, en mega terrorist med krudt i røven og total destruktiv. Når han sover er han sød - bevares! Resten hiver han hjem på sin charme.. 
Vi blev anbefalet af mange til at få en to'er for at få en legekammerat men også for at skabe lidt harmoni. De kloge siger at to er nemmere? ... Vi satser! De har hinanden at lege med, sove med, nusse med og hinandens selskab når de skal være alene hjemme. 

Idag hentede vi så lille søde Dolly P. En rigtig dominerende lille madamme som allerede bestemmer alt herhjemme. Elvis er unerdanig og Dolly P. styrer showet! Hun væser, han væser, hun væser igen, de løber lidt rundt. leger lidt og sådan fortsætter det.. De sover dog i sofaen samtidig, bare i hver sin ende. Det skal helt sikkert nok blive rigtig godt og Dolly P. er en rigtig lille frøken uldtot lækkermås. 

Image and video hosting by TinyPic

8 kommentarer:

  1. Hvor er hun kær <3
    Ville ønske jeg selv kunne have sådan en lille madamme. Men går nok desværre ikke når man er gift med en allergiker :)

    SvarSlet
  2. Rigtig god idé at få to samtidig. Det er guld værd. :) vi nåede at have vores den ene i næsten et år inden vi fik Nr 2 og de hader hinanden. Rigtig øv.

    SvarSlet
  3. Eeej, det går jo slet ikke, at jeg følger din blog, for jeg bliver mere og mere katteskruk, og Dolly P. er jo - ja, undskyld - endnu mere skøn og nuttet end Elvis, ganske enkelt fordi hun er lidt mere pjusket. Tillykke med hende. :-)

    SvarSlet
  4. Nåh, hvor er hun sød! Jeg vil også have en killing...

    SvarSlet
  5. Ha ha, hvor er hun nuser :-)
    Når jeg engang ikke har hund mere, kunne jeg godt finde på at anskaffe mig en kat. Den behøver ikke pasning på samme måde som en hund gør, så det er lidt lettere.
    Jeg håber, at jeres to søde katte bliver rigtig glade for hinanden :-)

    SvarSlet
  6. Årh hvor er hun sød <3

    Du ender som sådan en rigtig kattedame :D Det er nu heller ikke det værste der kunne ske ;)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D