onsdag den 18. juni 2014

Frugt og grønt skal der til!



Den opmærksomme læser, samt dem der kender mig godt privat ved godt at jeg er lidt emsig med hvad mit barn kommer i munden, eller i hvert fald har været det især da hun var lille. Heldigvis er det nemt med Mynthe, hun elsker mad og spiser alt - også massevis af frugt og grønt og så kan hun ikke lide sodavand. Det var da også først da hun var langt over 3 hun fandt ud af hvad Mc Donalds var, de første to besøg var absolut ikke et hit, nu er hun blevet ældre og nu ELSKER hun at komme der. Måske er det også hele illusionen omkring det? Happy mealen med en lille gave og måden maden kommer pakket ind som en gave.

Jeg selv er opvokset med at Mc Donalds var en yderst sjældenhed - faktisk var det mere en tradition at man kunne holde et stop i tyskland på vej på årets skiferie - dér var det okay, ligesom nutella kun hører sommerferien til. Så ærligt har jeg aldrig helt været den store fan af børn på Mc Donalds, MEN... de gør virkelig meget for at gøre maden bedre og sundere, jeg elsker deres nye tiltag. Nøglehul og økologi, vidste du f.eks. at de kun bruger økologiske æg fra fritgående høns? Eller at du kan få byttet dine pomfritter ud med små gnave gulerødder? Faktisk er de ydermere begyndt på at der fast altid fremover også vil være frugt og grønt i ungernes happymeal. Ja jeg er faktisk imponeret og positivt overrasket.
Du kan selv se meget mere her. 

Indlægget er sponsoreret, 
og lavet i samarbejde med Mc Donalds

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Jeg opdagede godt for noget tid siden, at der var kommet ananas med i Happy Meal, hvilket er et super tiltag. Dog med 2 børn og mig selv, der ikke kan tåle ananas, så savner jeg lidt muligheden for selv, at kunne vælge en frugt dertil. Men igen, super tiltag!

    Kh
    Christina

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D