mandag den 2. juni 2014

Dreamcatcher // DIY






Så fik jeg taget lidt billeder af min seneste kreation, det er egentlig nogle uger siden jeg lavede den, men ja - det der med tid og overskud kender I vel alt for godt til. 
En dreamcatcher... Den opmærksomme læser vil nok mindes et tirsdagsfix for lææææænge siden med inspiration til at lave en dreamcatcher selv - her er så mit forsøg, og ja, jeg kan lige så godt sige det lige ud - jeg elsker den og synes den er blevet pisse fin! Egentlig så fin at jeg første havde hængt den i stuen men der sagde manden altså fra, ha! Så nu hænger den på Mynthes værelse, som jo egentlig også var meningen fra starten. Den giver lidt farve til hendes grå væg, det ser så fint ud - i den modsatte ende af væggen hænger en ramme fyldt med små billeder og nogle fine små sommerfugle rundt omkring, jeg skal nok snart vise hele hendes værelse. 

Dreamcatcheren kan du nemt lave selv og får ikke ret mange penge. Garn og bånd er alt sammen købt i Søstrene grene og perlerne er almindelige hama perler. Som krads har jeg brugt Oldemors gamle broderi ramme, de kan købes fra ny i panduro el. lign. men ellers kan man købe billige aluminiums cirkler, dem til uroer, de virker også fint. 
Det her er helt sikkert ikke den sidste jeg har lavet, vi skal klart have en stor en i soveværelset også - nok bare i meget neutrale farver, hvis den altså skal have bare en lille chance for at overleve for manden. 

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D