lørdag den 7. juni 2014

ByLassen Flow // Min nye sofapude





Måske en forsinket fredagsforelskelse? Jeg er i hvert fald forelsket.. I min nye pude! 
Jeg har læææææænge kigget på dem, men altid slået tanken hen da pengepungen ikke altid er enige med mine forelskelser og egentlig har jeg altid syet sofapuder selv, MEN... nu står den skønneste pude fra ByLassen endelig i min sofa, og jeg knus elsker den! Manden not so much (surprise!) men så har jeg den helt for mig selv, jeg elsker den sarte rosa farve - puden som hedder Flow, findes også i en flot grå men for at den ikke skulle svinde helt hen og blive ét med sofaen, valgte jeg den rosa. Puderne findes også i en smuk aflang udgave, uhf det var svært at vælge, men jeg er glad, meget glad - den klær' min sofa ret så godt hvis jeg selv skal sige det! Elvis er også ret vild med den, men han får altså røvfuld hvis han tror den er til at kradse i...

Indlægget er sponsoreret, 
alle ord og holdninger er mine egne

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Forstår godt, at pengepungen ikke helt var fan af puden... ;-) Dyr omgang men rigtig fin, så jeg kan godt se, hvor forelskelsen kommer ind i billedet.

    Mit fokus er dog det skønne krus fra Design Letters, som står ret højt på min ønskeliste. Det er godt, at der kun er tre måneder til min fødselsdag, for jeg har mange ønsker. Mange... :-)

    SvarSlet
  2. Ufff ja, jeg tænkte også med det samme på katten og dens klør da jeg så puden og katte billedet...... jeg krydser fingre for han lader de være :)

    Jeg har forresten skiftet navn på min blog, så hvis du fulgte mig før (fx via bloglovin) er du måske nødt til at tjekke om du stadig gør..

    // Rikke //
    Mit element
    (tidligere cupcake-stylisten)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D