tirsdag den 22. april 2014

Vi tester lækre is og lemonader fra Rynkeby - Vil du også? // Give Away






Vi har igen igen været super heldige og få lov til at teste noget, vi elsker at teste! Især Mynthe, og især når det er denne slags lækkerier.
Frys selv is og ny øko lemonade fra Rynkeby, jeg er ikke til lemonade så jeg var lidt mistænksom angående den, men hold nu op hvor er jeg blevet positivt overrasket, de er alle lækre og friske men favoritterne herhjemme må være hyldeblomst og rabarber.

Isene er Mynthe og mandens domæne, vi plejer faktisk ikke rigtig at have is i fryseren. Mange af de frys selv sodavands is man kan købe er proppet med alt muligt usundt, men de her kunne vi godt blive forefalden til - ingen kunstige aromaer eller farverstoffer og faktisk et frugtindhold på 50%. De er lækre, friske og bløde i konsistensen og ikke hårde og frost agtige som andre frys selv is er. Mynthes favorit er den med Appelsin og Mango imens bandens favorit er den med Æble og Lime men den sidste smag med Banan og Jordbær er nu også "virkelig mega god" ifølge Mynthe.

De lækre nyheder fra Rynkeby kan du allerede nu være heldig at finde i butikkerne.
Isene samt de forskellige lemonader Tranebær og Granatæble med grøn the, Hyldeblomst, Rabarber og Granatæble med Mynte.

Klart en ny favorit herhjemme og vi glæder os til en sommer fyldt med lækker lemonade og is.


Er du blevet fristet og har du selv lyst til at smage kan du deltage i konkurrencen for selv at få lemonade og is leveret til din dør. Du kan faktisk vinde 18 kasser frys selv is og 24 liter lemonade! 

Alt du skal gøre for at deltage, er at skrive en kommentar herunder indlægget og fortælle mig hvad du glæder dig mest til at smage hvis du vinder, så trækker jeg lod i blandt jeres kommentarer onsdag den 30. april klokken 20.00. 
Husk din email adresse hvis du kommenterer anonymt
og "Liker" du bloggens facebookside returnerer jeg med skide god karma og luftkys 


Indlægget er sponsoreret, 
alle ord og holdninger er mine egne
Image and video hosting by TinyPic

92 kommentarer:

  1. Årh men altså det lyder jo som om i har været i himmelen!!
    Mums hvor lækkert..
    Personligt vil jeg mest glæde mig til rabarber lemonaden, da rabarber er noget af det bedste jeg ved.

    Min søn vil helt sikkert komme til at elske appelsin/mango isen!!
    Mens tøsen nok mere er til banan jordbær.

    SvarSlet
  2. Kunne være vildt lækker at give ungerne is uden alt muligt skrammel i :) har selv spist MANGE af sådan nogle is som lille :D

    SvarSlet
  3. Ville elske at vinde... De der is lyder jo mums... Så oven i at det er dejligt når det er varmt og de så oven købet ikke er fyld med fis...tror kæresten min på man skal have to når man spiser den slags og lille fisen har lige fundet ud af hvad iiii er?😜 så det ville jo virkelig være win win

    SvarSlet
  4. Krydser fingre for at lækkerierne skal hjem til os :) vil glæde mig mest til at smage appelsin og mango isen ;)
    Julie (j.rindom@gmail.com)

    SvarSlet
  5. Fantastisk med en frys selv is der smager godt!! Æble/Lime lyder lækkert!!
    Helle@koiimport.dk

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Det vil jeg gerne vinde så vi kan spise is og drikke lemonade hele sommeren. Jeg vil glæde mig mest til at smage appelsin og mango isen.

    SvarSlet
  8. jeg synes helt sikkert at æble/lime lyder helt fantastisk :)

    maibritt // maibrittj_@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Vi elsker mango herhjemme! Og savner altid is i fryseren! Her har vi nemlig politik om hvis en få så får gården også;-) vi ville helt sikkert glæde os mest til at smage appelsin/ mango! Så håber vi vinder denne så vi kan dele ud af godterne👏😃

    SvarSlet
  10. Jeg vil allermest glæde mig til at smage lemonaden med hyldeblomst - Isene skal nok få ben at gå på. Alle tre unger er VILDE med is :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  11. Elsker bare næsten al is, og kunne også rigtig godt tænke mig at smage rabarber lemonaden, det er bare forår med rabarber.
    Mvh Mie / mies.mail.67@gmail dot com

    SvarSlet
  12. Mmmm det lyder lækkert. Herhjemme er min Frederikke på 7 VILD med is, så det kunne være dejligt med et mere sundt alternativ. Jeg tror banan-jordbær-isen vil være et hit :o)

    Kh Lene (leneogbo(a)mail.dk)

    SvarSlet
  13. Hvor er i heldige!! Lyder virkelig lækkert. Jeg må sige at jeg er spændt på lemonaderne. Isfarvoriten må for mit vedkommende være mango/appelsin, drengenes må være banan og jordbær. Manden siger: "skal jeg vælge? Jeg vil da bare smage dem alle"

    Louise Siri
    (Sirisunivers.blogspot.dk)

    SvarSlet
  14. Vil gerne smage rabarber lemonaden, sønnike er nok mere til app./mango, men han plejer at være frisk på alle slags is :D :D

    SvarSlet
  15. Lækker læskende luksus
    Is med æble/lime, lyder dejligt forfriskende.
    sinestrange@gmail.com

    SvarSlet
  16. Ihh vi kunne godt tænke os at s. Age de der lemonader! De ser gode ud!

    SvarSlet
  17. Rabarber vil jeg glæde mig til at smage hvis jeg og børnene bliver de heldige :0)
    Kh. Katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg har faktisk allerede smagt rabarber limonaden og jeg vil give dig helt ret. Den smager fantastisk. Så jeg ville glæde mig mest til at smage isene. For der mangler (eller måske har manglet...) en god frys selv is på markedet.

    SvarSlet
  19. Æble/lime lyder mega lækker.. Den kunne jeg godt tænke mig at smage her til den dejlige kommende sommer:-)

    KalaRasmussen@gmail.com

    SvarSlet
  20. Kunne være dejligt at få fryseren fundet op :) jeg vil helt sikkert glæde mig til at smage æble og lime isen :)

    SvarSlet
  21. Smed lige nye trekantsis i fryseren igår- men fandt ikke rynkebys på hylderne i den lokale butik- så dem vil jeg supergerne vinde :-)

    SvarSlet
  22. Klaaart jordbær/banan isene. Er vild med sodavandsis på en varm sommerdag. Meen, limonade lyder da heller ikke dårligt med den beskrivelse 😀😀😀😀🍹🍦🍓🍌

    SvarSlet
  23. jeg er ret vild med hyldeblomst og rabarber hver for sig så det må da være perfekt sammen :) uhm

    SvarSlet
  24. Ville ha' en lillemand herhjemme der ville råbe "iiiiiiiiiiissss!!!!" hvis han så alle de is der :-)
    Har ikke helt sluppet min graviditets-must-have, nemlig appelsiner - så vil helt sikkert savle over mango/appelsin ligesom Mynthe.
    Og så lyder hyldeblomst-rabarber godt nok som en skøn-herlig blanding :-)

    God solskins-dag!

    //Stine

    SvarSlet
  25. Jaaaaah :D Du kan i hvert fald godt friste. Tror manden ville være mest glad for rababer mens jeg selv ville foretrække tranebær. Men uanset lyder det hele nu super lækkert. Og når der ikke er alt mulgit skrammel i kunne det jo være der blev noget tilovers til ugen ;)

    SvarSlet
  26. Jeg tror at manden ville glæde sig til isen, mens Lina og jeg ville synes både limonade og is var fristende :-)

    SvarSlet
  27. Vi ville nok glæde os mest til isene! :-)

    SvarSlet
  28. Det må helt klart være den der "Appelsin og Mango" is. Den lyder rigtig god en varm sommerdag :)

    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  29. Aaaah, altså! Jeg ku' godt være ret hooked på den der rabarber-sag dér! Topdollar med økologien! High five til Rynkeby :)

    Kh Mai / maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  30. Den er svær, er vild med både rabarber, tranebær og hyldeblomst, ligesom jeg også elsker mango og appelsin, alt det der smager sød / syrligt glider nemt ned. Hvis jeg skal vælge, må det nok være hyldeblomst drikken, som jeg vil servere iskold med en skive lime.

    SvarSlet
  31. Årh det lyder bare virkelig lækkert alt sammen, men lemonade med rabarber skriger næsten på at blive smagt imo :) Fedt med økologien! og top lækker Give away! :)

    SvarSlet
  32. Den med appelsin og mango ser virkelig spændende ud - Den kunne jeg godt tænke mig at prøve lidt af...

    Arliana.Swann (a) Gmail.Com

    SvarSlet
  33. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  34. Jeg kom til at logge på min mands konto, så den kommentar fik jeg lige slettet ;)
    What's not to like - kvali-is må vi have hjem i vores fryser.

    SvarSlet
  35. Især lemonaden med rabarber lyder super frisk og lækker :-)

    Vh Stephanie
    Agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Isen med appelsin og mango vil vi elske at smage herhjemme. Har en datter der er fuldstændig pjattet med mango.... som lille sad hun og lavede mmhhhm-lyde når hun spiste mango :-)
    Mange hilsner
    Louise- louise@loucar.dk

    SvarSlet
  37. Isen med appelsin og mango vil vi elske at smage herhjemme. Har en datter der er fuldstændig pjattet med mango.... som lille sad hun og lavede mmhhhm-lyde når hun spiste mango :-)
    Mange hilsner
    Louise- louise@loucar.dk

    SvarSlet
  38. Ih jeg ville glæde mig til at smage lemonaden med hylleblomst - mums det kunne være lækkert til en varme sommerdag. Er sikker på mine børn ville være vilde med at smage isen med Jordbær og banan

    Hilsen
    Rie
    rie_ravnholdt@jubii.dk

    SvarSlet
  39. Lemonaden er allerede prøvesmagt herhjemme, var heldig at finde dem i den lokale Kvickly til 10 kr stykket, og mums de er gode, specielt den med Hyldeblomst :D Isene vil også være et kæmpe hit herhjemme, vi er storforbrugere af is lige fra solen første gang skinner dejligt forårsvarmt til efteråret sætter ind, men specielt den med banan og jordbær synes jeg, lyder lækker ;)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  40. Mums, de lyder super lækre både isene og limonaden.
    Jeg synes Myntes favori ist med Mango og appelsin, lyder vildt lækker. Og mht lemonaden, så er hyldeblomst altid et hit :)
    Kh Lena

    SvarSlet
  41. øøøjjj det ville glæde mig og mest mine børn at får lov til at smage og være heldig vinder :-)

    helle@mody.dk

    Reklame-for-Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  42. Jeg glæder mig helt sikkert mest til at smage lemonaderne.. Jeg kan ikke rigtigt vælge hvilken jeg glæder mig mest til :D

    leamaria-6@hotmail.dk

    SvarSlet
  43. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at smage deres lemonader, de ser bare for lækre ud :o)

    SvarSlet
  44. Jeg glæder mig til at smage æble/lime isen - den lyder dejlig læskende og frisk ;-)

    SvarSlet
  45. Mmm.. ærligt, så synes jeg det hele lyder super lækkert og fristende!

    Har en svaghed for hyldeblomst, så den vil jeg nok glæde mig allermest til, skarpt forfulgt af lemonaden med granatæble og mynte.

    Hvad angår isene synes jeg det lyder ret spændende, det du skriver med konsistensen og så er jeg ret positiv overfor sammensætningen og det høje frugtindhold.
    Af isene synes jeg æble og lime lyder som et forfriskende bud - især til en varm sommerdag.

    Mmm det kunne jeg godt tænke mig at smage. Mums! :-)

    SvarSlet
  46. Åh, lige en konkurrence for mig! :)
    Hvis jeg vinder, glæder jeg mig helt sikkert til at smage jordbær/banan isen. Har aldrig smagt eller hørt om en sodavandsis med banan smag. Jeg er helt tosset med bananer, og alt med banan smag, så de ville nok ikke holde længe :)
    Derudover lyder rabarber lemonaden vildt lækker, og ville være perfekt i en stor kande med masser af is i, på en varm sommerdag i haven. <3
    Hvis jeg vinder, skal isene deles med mine to skønne niecer, som ELSKER sodevandsis. Det ville bestemt give lidt ekstra point på "moster-er-den-bedste"-kontoen ;)

    Følger via bloglovin' og Google - og vil bare sige tak for et fedt indlæg om "sofa inspiration vol.2" sidste måned, da jeg fandt min drømmesofa ud fra dit indlæg ;)

    God onsdag.
    Leavinz@hotmail.com

    SvarSlet
  47. Jordbær/banan isen. En klassisk og absolut favorit kombo for mig.

    denlilleverden@godmail.dk

    SvarSlet
  48. Glæder mig til at smage lemonade - har ikke den helt store "erfaring" med det nemlig.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  49. Deltager meget gerne :-) lemonaden med hyldeblomst vil jeg rigtig gerne smage :-)
    Storkevej@yahoo.dk

    SvarSlet
  50. Jeg vil glæde mig til at smage isen med æble og lime - den lyder dejlig frisk.

    Louise - superprinsessen@gmail.com

    SvarSlet
  51. Den med banan og jordbær lyder rigtig lækker, har 4 drenge så herhjemme er der ret tit frys selv is i fryseren :)
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  52. Jeg er gravid og ALT der er sødt gør mig bare glad! Jeg tror mine smagsløg vil være vilde med mango og appelsin :-)
    Bjs_bis@hotmail.com

    SvarSlet
  53. Hyldebær, rabarber og lime er yndlingssmage hos mig. Jeg håber på en varm sommer i år, så hvad kunne være bedre end at vinde denne konkurrence? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er i tvivl om, om du kan se min e-mailadresse, så den kommer lige her: mariaodgaard at gmail com

      Slet
  54. granatæble + mynte lemonaden lyder skøn og forfriskende! mmmh

    angelishish@hotmail.com

    SvarSlet
  55. Jeg er vild med hyldeblomst, men vil glæde mig meget til rabarberlemonaden, for der er nu noget særlig sommerligt over smagen af rabarber.
    Hvad angår isene, der vil banankombinationen være den, jeg sætter de højeste forventninger til.

    Begge dele - både is og lemonade - vil være skønt at kunne byde besøgende på i min mands og min nye kolonihave. :-)

    Mail: karina.musaeus@gmail.com


    Og så lige en sidste ting: Hvor ser det skønt ud i Jeres nye hjem. Mynthe ser ud til at hygge sig bravende i sit træ i Jeres hyggelige have.

    SvarSlet
  56. Jeg glæder mig til at smage limonade med Rabarber. Isene vil helt sikkert få ben, at gå på, når børnebørnene er på besøg.

    jacobsen.betty(a)gmail.com

    SvarSlet
  57. Rabarber limonaden lyder bare siiiindsygt lækker! Elsker den milde, søde smag af rabarber <3

    /Heidi Christensen
    heidi1608(a)hotmail.com

    SvarSlet
  58. Mmh, skal helt sikkert smage limonaden med rababer uanset om jeg vinder eller ej! Det lyder spændende! :-) Mums!

    SvarSlet
  59. Uh, sikke nogle lækkerier! Jeg vil vildt gerne smage granatæble med grøn te - det lyder SÅ godt :o)

    SvarSlet
  60. Lækkert - jeg ville meget gerne smage granatæble og er sikker på min datter ville elske isene med jordbær eller appelsin .. Deltager med glæde!
    /Nina voresalbum (a) hotmail.com

    SvarSlet
  61. Uh, kan slet ikke vælge! Limonaden med rabarber og den med hyldeblomst lyder heeelt vildt lækkert, og isene ville bestemt også være et hit! :)

    cecilie.krolykke@gmail.com

    SvarSlet
  62. Limonaden med rarbarbar :-)

    - Isabella A
    Isabellafoshammer@gmail.com

    SvarSlet
  63. Jeg ville glæde mig til at smage alle isene :-D

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  64. Lyder som nogle spændende nyheder - jeg glæder mig til at smage æble - isen.. Og alle limonaderne, som jeg har hørt er friske i smagen.
    Mia CA / aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  65. Nøj, hvor lyder det lækkert. Det var LIGE det, der manglede til Mindstetroldens 5 års fødselsdag...
    Det MÅ jeg simpelthen vinde :-)

    http://deterbaresundt.blogspot.dk/

    SvarSlet
  66. Rabarber og granatæble lyder som den skønneste sommersmag :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  67. Appelsin Mange.. Elsker Mango

    SvarSlet
  68. Jeg glæder mig nok mest til isene - og håber de er bedre en de normale "trekant-is" :-)

    mvh
    Katrine - aksgk(a)hotmail.com

    SvarSlet
  69. Rabarber lyder helt fantastisk - minder fra man selv fandt dem i havne.

    Må nok sige mine unger ville elske sådan en pakke her.

    xxxxxxx

    Natanjasimony@hotmail.com

    SvarSlet
  70. Jeg glæder mig aller mest til at smage rabarberlemonaden.. Den lyder vildt lækker..

    SvarSlet
  71. Der er hvis nok is og lemonade til en hel sommer :-)
    Tranebær og Granatæble med grøn the lyder som noget jeg godt kunne drikke rigtig meget af ;-) og jeg tror at jeg hopper med på Mynthes vogn hvad angår is: Appelsin og mango! Mmmm!
    Jeg krydser en masse fingre og håber på det bedste :-)
    Hav en dejlig weekend
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
  72. Jeg glæder mig nok allermest til at se mine 4 børn sidde en varm sommerdag og guffe isene med største velbehag ;-)
    Og imens vil jeg nyde et dejligt koldt glas saft med rabarber.
    Pia Damgaard
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  73. Glæder mig mest til at smage den 'virkelig mega godt' banan/jordbær-is! Og lemonaden med rabarber ser også virkelig lækker ud :D

    Hilsen Jannie
    janniessnielsen@gmail.com

    SvarSlet
  74. Uhh det lyder godt det hele, men Lea 4 år og jeg farmor - har begge en stor kærlighed til alt med rabarber. Der må være is og lemonade til hele sommeren :) Lea har bestemt at hvis vi vinder så skal børnehaven smage det hele til hendes 5 års fødselsdag d.1.Juli.

    Mange hilsener fra Lea og Farmor
    charlotte_jacobsen@godmail.dk

    SvarSlet
  75. Jeg ælsker limonade, så jeg glæder mig til at smage især den med rabarber, men også alle de andre. Mit barnebarn på 2 1/2 har lige fundet ud af at mormor har is i fryseren nogen gange, så hun vil nok gerne smage isene.

    SvarSlet
  76. Helt klart isen med smag af Appelsin og Mango :P

    SvarSlet
  77. Lemonaden med rabarber vlle jeg rigtig gerne smage
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  78. Jeg ved faktisk ikke, hvad jeg helst vil smage.
    Jeg kan godt lide frys-selv is, så jeg kunne godt tænke mig at smage disse her, og specielt fordi der ikke er alt muligt usundt i.
    Men jeg har heller ikke smagt lemonade før, så det vil jeg også rigtig gerne prøve at smage(:

    Jeg håber, at det bringer held, at give awayen slutter på min kærestes fødselsdag(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  79. mums hvor vil det bringe lykke herhjemme . især rabarber lyder lækkert
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  80. Det var da en fantastisk gevinst , hvis man er den heldige. Da jeg elsker rabarber vil den nok være mit hit sammen med jordbær/bananis, men det bedste er at det er uden gift og mærkelige syntetiske ting og sager i ;)

    SvarSlet
  81. Appelsin & Mango lyder fantastisk frisk :)

    SvarSlet
  82. Is med.... alt. :D Æble/lime måske?
    laikrob@hotmail.com

    SvarSlet
  83. Saften med granatæble, og så har jeg en pige herhjemme der ville blive meget tilfreds med alle slags is;)

    SvarSlet
  84. Jeg er stor fan af rabarber, så det er nok den, jeg glæder mig mest til at prøve... og så tranebær og granatæble... asidor@gmail.com

    SvarSlet
  85. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

  86. Limonade med Tranebær og Granatæble med grøn the lyder spændende.
    Hvad angår is, tror jeg alle tre vi blive modtaget med glæde.
    Modtager gerne din skide gode karma 

    SvarSlet
  87. Uhmmm det lyder godt nok lækkert - det hele faktisk. Lige sagen her til sommer og med alle de nabobørn vi har rendende så ville vi nok ende med at være totalt ynglings voksne vil jeg tro ; )

    SvarSlet
  88. ps. min mail er rikke_bruunjensen@hotmail.com

    SvarSlet
  89. Hov glemte min mail adresse ! Skovdreyer@gmail.com håber jeg vinder is til min gård!

    SvarSlet
  90. Rabarbersaften skal smages! Uanset om jeg vinder eller ej, for det ser godt nok lækkert ud :-)
    d.isbjoerg@gmail.com

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D