tirsdag den 22. april 2014

Tirsdagsfix // Dreamcatcher

Bedre kendt som drømmefanger på dansk, jeg havde dem som barn. Jeg har altid lidt utrolig meget af mareridt - og gør det egentlig stadig, om de hjælper ved jeg ikke, jeg er som sådan ikke overtroisk men siger du til et barn at den hænger over sengen for at fange de onde drømme, så tror jeg på at det har en effekt. Jeg tænker at kaste mig ud i at lave en selv til Mynthes værelse, de kan være ret flotte og dekorative synes jeg. 

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Min erfaring fra mine to piger er at drømmefangerne hjælper dem til at falde i søvn... så bare troen på at de onde drømme som kommer flyvende ind af vinduet lander i fangerens spind beroliger og får dem til at falde lidt til ro :-) og dem du har fundet der er da super fine!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror også det har meget med troen at gøre :-)
      Ja det er god inspiration til når jeg skal igang selv, det har jeg sat mig for!

      Slet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D