søndag den 20. april 2014

En stue tager form, sofa valg og tomme vægge...

Vi er så småt ved at være kommet flyttekasserne til livs, kun ganske få er tilbage og selv om vi stadig har lang vej endnu og mange projekter i vente så er rammerne ved at være på plads her i vores lille hjem. Stuen og soveværelset som har været det mest kaotiske er også ved at være formet hjemligt og godt. En væg og et ekstra rum er blevet til og vi er super tilfredse! Sofaen var lidt af en udfordring men valget endte med en Seville fra Bolia. Vi har købt den brugt, fra ny af havde vi aldrig haft råd til den, men så er det jo godt at man kan købe brugt. Den er super fin og der er stadig garanti på, så vi klager ikke. Vores stue er ret lille eftersom vi har taget et ordentlig hak for at lave et soveværelse, men alligevel ønskede vi en sofa med plads til gæster. En chaiselong sofa ville fylde meget ud i rummet så derfor faldt vi for denne vinkel model, vi elsker den allerede. Nu mangler blot lidt puder og lidt personligheder.. Næste problem må være hvad der skal op på væggen bagved sofaen, se det er svært! Jeg er lidt i vildrede.. Hvad har I på væggen ved jeres sofa? Jeg har lidt forskellige idéer oppe i mit hoved, men jeg må nok hellere være sikker inden jeg kaster mig ud i nogle projekter.. 
Beklager kvaliteten på billederne lige pt men jeg har forlagt opladeren til mit kamera så I må nøjes med mobil billeder. 


Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Jeg har vilde ideer, men så længe vi bor til leje bliver de vildeste ideer ideer. Pt. har vi et ret stort (ca 1.5x1 m) Coco Electra reproduktion fra Ilva hængende over sofaen. Elsker hendes billeder og håber på en dag at få råd til et af hendes store originale malerier. Hvis vi en dag køber en lejlighed, har jeg stak dvd-covers som skal give lidt biografstemning et sted i lejligheden fx hele væggen bag tv'et.

    SvarSlet
  2. Hvor er dit sofabord lækkert! Hvor er det fra hvis man må spørge? :-))

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D