tirsdag den 25. marts 2014

Tirsdagsfix // Kelim

Jeg er så småt ved at finde inspiration og ting jeg vil tage med mig i den nye indretning når vi flytter, huset er småt, og fordi der ikke er så lyst og højt til loftet som vi er vant til, tænker jeg i helt andre baner, vi skal skabe varme og hygge. 
I min søgning på interiør og accessories, er jeg blevet ret vild med kelim tæpper og puder - kunne godt forestille mig en kæmpe fed farverig gulvpude foran vores kommende sofa.. (okay, aner endnu ikke hvad vi vil have af sofa - men vi tænker noget gråt og gerne med chaiselong). Og et stort gulvtæppe i soveværelset ville nu heller ikke være helt af vejen.. 

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D