søndag den 23. marts 2014

Nam Nam i min stue!


I blandt de mange mange flyttekasser min stue lige pt huserer, står en ganske særlig kasse, en kasse med et fint nyt indhold der bare venter på at blive pakket ud og taget i brug.
Vi har nemlig fået æren af at teste en Nam Nam barstol der er desginet af Holmbäcknordentoft, som blandt andet forhandles hos Boshop.

Navnet er egentlig ret passende, Nam Nam! Jeg glæder mig til at få pakket den ud og ikke mindst indrettet mit nye hjem med en super fin barstol - jeg kan se den mange steder i huset, tiden vil vise hvor.
- Test og billeder kommer når vi er flyttet.
Produktet er sponsoreret,
ord og holdninger er mine egne


Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D