søndag den 16. marts 2014

Min mand kan... godt li' sovs!


Herhjemme spiser vi faktisk ikke ret meget sovs, jeg er egentlig slet ikke vokset op med sovs... Dog må jeg hellere lige tilføje at min kære kærestemand - og Mynthes far, begge er utrolige mad OG sovseglade fyre, så jeg er ved at have lært det! Jeg halter på kødet, og mængden af sovs, meeeen det er nu nok meget sundt. 

Egentlig har jeg ret ondt af min kære mand, jeg spiser ikke kød - eller jo, hakket kød og kylling, så når jeg laver mad hvilket nærmest er (19 uf ad 20 gange) ja så bliver det retter uden kød eller med det vanlige. Jeg bliver dog bedre og bedre til at prøve noget "rigtigt kød" jeg skal bare helst se eller røre ved det... Ja ja, jeg er lidt barnlig på det punkt. Nå men, tilbage til kærestemanden, den stakkel, han får hverken køb eller sovs, så da vi blev spurgt om vi ville teste nogle nye færdig saucer fra Knorr som er helt uden kunstige konserveringsmidler, farvestoffer og smagsforstærkere, skyndte jeg mig selvfølgelig at sige ja tak, især for min kære mands skyld!

Vi startede med bearnaisen, og én bøtte var faktisk nok til os tre herhjemme, Mynthes første kommentar var "Ejjj mor, det er den bedste sovs du nogensinde har lavet" Fedt, tak mit barn!!! (eller altså, det er jo stor ros til produktet) Kæresten var også godt tilfreds, jeg selv var ikke sådan helt nem at overtale med smagen af bearnaise, steak saucen derimod, var rigtig god - også selvom man ikke spiser kød! 
Og så er det tilmed super nemt, den kan varmes direkte i bøtten i mikroovnen eller som vi gjorde, i en lille gryde på komfuret. 

Er jeg tilfreds med produktet? Ja, det var dejlig nemt og med en god smag og konsistens, så det kunne jeg helt sikkert godt finde på at gøre igen.

Produkterne er sponsoreret, 
ord og holdninger er mine egne

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D