tirsdag den 18. marts 2014

HM kids - spring (gratis fragt)



Jeg er mega stor fortaler for HM, men det ved I vidst allerede. Men det er skønt at kunne shoppe børnetøj uden rent faktisk at føle, man bliver taget i røven. Det er jo altså bare tøj - hvorfor skal det koste millioner, især fordi det ikke holder ret længe.. Ungen vokser, eller også bliver det ødelagt i leg, og leg skal der altså være plads til! Og så synes jeg faktisk at HM's designere er rigtig godt med fortiden, jeg får flere og flere favoritter for hver ny kollektion der kommer.. Det er lidt farligt faktisk! Se nu bare alle mine favoritter til Mynthe ovenfor her, men mange af dem bliver nu altså vidst bare til ønsker.
Lige nu kører deres shop faktisk med gratis fragt hvis du køber for over 500kr, indtil 30. marts hvis du blot benytter koden 1396, men alt det kan du se mere om på deres hjemmeside

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D