lørdag den 29. marts 2014

Flytte status..

Så er det lige ved at være oppe over, hold nu op hvor er jeg også pisse meget skide træt af at leve i et flyttekaos uden lige! Over 14 dage med oprydning og nedpakning... Med min kræft og tempo tager tingene længere tid, det har jeg heldigvis lært så jeg gik igang i god tid - men nu også mest fordi vi var blevet lovet nøglerne til det nye hus noget tid før, det er lidt noget øv for vi ville gerne have haft nået og lægge nyt gulv og bygge en væg inden vi flyttede ind, sådan bliver det ikke nu, men pyt, vi når nok det hele - det siger min kære håndværker mand i hvert fald. En del af jer har spurgt om vi har købt eller lejet, grundet min situation må vi ikke købe noget så længe jeg er i "kommunens klør", så vi har fremlejet med forkøbsret - jeg skulle nemlig meget gerne være afklaret med kommunen indenfor ét år, jubiii.. mere om det senere, fremtiden er lys! 

Vi lever i en papkasse og maden skal kunne laves i en ovn eller hentes - og helst spises uden for meget service! Alt er pakket ned og idag blev manden min færdig med at male, alle møbler undtagen vores seng er solgt, så det bliver en forholdsvis nem flytning - eller altså, de 52 (!!!!) flyttekasser snakker vi så ikke mere om..
Imorgen skal lejligheden gøres rent og hen af eftermiddagen skulle vi gerne få nøglerne til huset. Mandag er den helt store flyttedag, og vi skal aflevere lejligheden. Vi får pænt travlt, Mynthe kommer hjem tirsdag fra en tur hos farmor og farfar med sin far, så der skulle gerne stå en værelse bare lidt klart til hende. Jeg har købt seng og skab til hende, så har hun da lidt til en start.. Skabet skal pyntes med maling og tapet, og sengen skal der bygges videre på, men det må blive på et senere tidspunkt.

Vi er SÅ klar og vi glæder os SÅ meget! Det bliver skide godt og fantastisk - render rundt med et stort smil det meste af tiden til trods for enorme smerter, kender I det der med at man bare føler sig hjemme allerede ved første øjekast? Sådan er det!


Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Er super glad på jeres vegne, det bliver så dejligt for jer!! Hold ud, og god flytning.

    Louise Siri

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D