torsdag den 6. marts 2014

Får du alle dine vitaminer?


Hånden på hjertet, spiser du mon alle de frugter og grøntsager, du har brug for hver dag? 
Det blev jeg spurgt om, i forbindelse med om vi ville teste en masse nye lækre vitaminer. Herhjemme spiser vi faktisk rigtig meget frugt og grønt, flere gange dagligt. Men det er meget ensartet og bliver ofte det samme igen og igen, så nej, jeg tror faktisk ikke vi får de vitaminer vi skal have - så hvorfor ikke gribe muligheden?

Så vi har testet!
Biorto er en serie af unikke multivitamin- og mineraltabletter fra produceret i USA med udgangspunkt i den nyeste amerikanske forskning på området og er af høj råvarekvalitet, og helt fri for animalske stoffer, tilsætningsstoffer, farvestoffer og er screenet for allergener.

Vi har endnu ikke fået smagt dem alle, men jeg er positivt overrasket. Jeg havde min skræk, jeg er ikke så meget til piller - jeg synes jeg tager rigeligt i forvejen! (selvom jeg ville have rigtig godt af noget zink, kalk og ikke mindst C vitamin) Så det har nu mest været Mynthe og kærestemanden min der har testet. 
Mynthe er dog ikke just begejstret, til trods for at der står "frugt smag" på dem til børn, mener Mynthe at de smager af Cola - og hun drikker ikke sodavand.. Nu har hun forsøgt nogle dage og de glider lettere og lettere ned. 
Manden spiser dem dagligt i håb om at de holder immunforsvaret igang. 

Når det så er sagt er jeg ret fascineret af designet, og dét betyder altså også lidt at have noget pænt stående på hylderne. For når tingene står fremme, så husker man det altså bedre!

Indlægget er sponsoreret, 
alle ord og meninger er mine egne
Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Tror bestemt heller ikke at vi får alle vores vitaminer herhjemme!
    Og hvor har du ret, angående designet. Når de skal stå fremme må de altså godt være pakket flot ind!!

    Louise Siri

    SvarSlet
  2. Jeg tænkte for noget tid siden, at jeg ville tage vitaminpiller, men havde jeg brug for dem???? Jeg læste nemlig en artikel om, at alt for mange spiser vitaminer og kosttilskud og i virkeligheden slet ikke har brug for dem.
    Jeg tog til lægen og fik taget blodprøver, som viste, at jeg ikke manglede nogen vitaminer overhovedet. Jeg spiser ganske almindeligt og varieret, så jeg får dækket behovet for vitaminer gennem kosten og er sikker på det er det bedste.
    Men ja emballagen ser rigtig indbydende og smart ud i forhold til mange andre mærker ;-)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D