lørdag den 15. marts 2014

Børne MGP 2014 ( + link til stemmesedler)

Mynthe har endelig nået den alder hvor den slags begynder at være sjovt, og når nu man er pige med stort P og selv går til mgp dans, ja så skal man selvfølgelig også se det i fjernsynet! 
Jeg forstår bare ikke hvorfor det kommer så sent, det slutter omkring klokken 22. Det er altså sent for en pige på 4½ der plejer at komme i seng mellem 18.30 og 19.. Nå, men hun får lov at sove en middagslur idag og så håber vi at aftenen bliver god, og morgendagen ligeså  - for der skal hun nemlig selv lave danseopvisning. 

Vi går endnu ikke all in på melodi grand prix, når hun bliver lidt større bliver jeg klart en af de mødre der inviterer hendes veninder og laver kæmpe "fest" med pynt og sleep over - jeg glæder mig faktisk lidt! 
Men indtil da hygger vi bare selv herhjemme til mgp med Mynthes livretter - Lasagne og pandekager med is og frugt. Og så skal vi da også liiiige have en stemmeseddel værd!

Ann, fra Mit skønne Kaos bloggen har været så sej, at lave de fedeste stemmesedler til i aften, og sørme om hun ikke også deler - du kan nemlig finde dem og printe dem helt gratis lige her. 

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D