mandag den 24. februar 2014

Århus kæresteweekend vol.1 // Mad og drikke









Forrig weekend tog vi jo som sagt en lille hurtig get a way weekend, bare kærestemanden og jeg. Skøn by og skøn weekend. Vi havde det fantastisk, intet mindre.
Og hold nu op hvor har vi bare spist og drukket godt. Den by er jo fyldt med lækre restauranter og skønne bare. Vi boede dejlig centralt, lige ved åen og derved også mange af restauranterne og cafeerne.
Vi har blandt andet spist lækker aftensmad på Svej, brunch på Faust, frokost på Globen Flakket, drinks på Fidels og meget meget mere - jeg er virkelig imponeret over Århus som by. Super hyggelig og skøn og alle menneskerne var bare så søde, smilende og imødekommende. Vi kommer klart igen.

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Det er så mundvandet løber - nøj, alt sammen ser jo himmelsk ud.

    - Anne

    SvarSlet
  2. Ja Århus er og bliver en dejlig by, derfor jeg aldrig flytter herfra.

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D