fredag den 10. januar 2014

Forårs ønsker fra H&M til Mynthe


Butikkerne er allerede nu ved at fylde godt op af deres nye forårsvarer, det gælder også H&M, som vi herhjemme handler en hel del i, det er fint tøj til prisen - og prisen, ja det er den vi kan lide! Når det så er sagt synes jeg faktisk at deres stil bliver mere og mere tidskorrekt og falder mere og mere, lige i min smag.
Her er bare en lille smule af forårs favoritterne til Mynthe, de er alle fundet her.


Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. det er også nogle lækre sager - TIL PIGERNE.. Jeg synes at drengeafdelingen er lidt kedelig!
    Jeg vil også lige foreslå dig at se på siden nextdirect.com :) Der er fri fragt, GODE priser og rigtig god kvalitet!
    Der inde kunne jeg købe mig fattig til Hjalte :)
    kram mor_plus på instagram :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kender jeg jo så af gode grunde ikke til :-P
      Ihh hvor spændende, må da straks ind og lure! Tak for tip, dejligt.

      Slet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D