torsdag den 17. oktober 2013

Turen går til London!

Imorgen går turen til London - og jeg GLÆDER mig!
Det bliver så fantastisk. Fire kærestedage. De har godt nok lovet regn, men skidt pyt - det regner altid i London!
Kæresten fik i fødselsdagsgave en londontur med en tur ind og se en Arsenal kamp (yndlings holdet!) - jeg tror det bliver en kæmpe stor oplevelse, især for ham - en drengedrøm der går i opfyldelse. 

Billedet ovenfor fik han i gave, sammen med en "turen går til London" bog og en Arsenal fodboldtrøje. I kan tro han fik store øjne, han havde slet ikke set det komme - så fedt at overraske ham!

Jeg har skrevet flere lister med ting jeg gerne vil nå at se og opleve, nu må vi se hvor meget af det vi når - jeg har nogle favoritter som vi helt sikkert skal nå! Det er vores begges første London tur. Det blir' så godt så godt så godt! Forbered jer på billede spam når jeg kommer hjem :-)


Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Nøj, hvor er jeg misundelig :-) London er en skøn by. Har været der 2 gange -uden regn :-)
    Rigtig god fornøjelse. Glæder mig til billederne :-)

    SvarSlet
  2. God tur. Ikke så glad for det med Arsenal (vi er Chelsea fans og havde sæsonbilletter i 2004/2005 da de vandt mesterskabet og jeg var gravid med prinsessepigen) Vi boede 7år i nord london, to stop på Picadilly Line fra Arsenal. Deres nye stadium skulle være fantastisk:) Ha' en skøn tur og det regner ikke altid i London. Husk at shoppe for vildt billigt tøj i Primark på Oxford Street. Glæder mig til at se billeder. Altid sjovt at høre, hvordan folk oplever London når man har boet der.

    SvarSlet
  3. Har boet i London for nogen år tilbage, og kan helt sikkert anbefale markedet i camden der er om lørdagen. Meget specielt og anderledes.
    God tur:)

    SvarSlet
  4. Rigtig rigtig god tur! Jeg ville sådan ønske, at det var mig. Jeg ELSKER London og savner det helt forfærdeligt, så jeg har selv lavet en aftale med min veninde om, at hende og jeg skal af sted i 2015 alene på tøsetur derover og så skal der shoppes igennem!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D