lørdag den 12. oktober 2013

Selfie with a stranger // Oktober Challange 11.

Selvportræt med en fremmede? Hell no! Det er jeg en for stor kylling til at gøre, og det indrømmer jeg gerne.. 
Kunne have taget et billede i alt hemmelighed med en helt tilfældig person, men den slags må man jo ikke uden at fortælle dem det. Overvejede først at fotografere mig selv men en fra tv, (altså mig ved siden af fjernsynet tihii) meeeeeeen... Lidt for corney måske? 

Her lidt sjov og spas i søstrene grene, han må da kunne gå for en stranger med det udstyr! :-S 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D