onsdag den 30. oktober 2013

Min drømmestue fra Boshop // Konkurrence




Når man står overfor en flytning, drømmer man om alverdens nye ting og sager samt lækre møbler til at fylde i sin nye stue. Vi flyttede ind her for præcist ét år siden nu, og vi er så småt ved at komme på plads, jeg skifter hele tiden mening om hvordan tingene skal stå og ikke stå. Hvorfor er det så svært? Måske har jeg bare ikke fundet de helt rigtige møbler endnu.. Jeg drømmer gør jeg!
Derfor er Boshop's konkurrence jo helt perfekt til mig, for her er det nemlig tilladt at drømme stort, rigtig stort - og egentlig har det nok gjort mig lidt klogere på hvad jeg vil med min stue og hvad indretnings stil vi skal stile hen imod. 

Både min kæreste og jeg elsker træ, så det er oplagt at vores hjem skal fyldes med smukke træsorter i form af lækre kvalitets møbler som forhåbentlig holder mange mange år frem i tiden. Indtil nu har vi skiftet rigtig meget ud, og egentlig er det ikke fordi jeg kan lide hele tiden at skulle skifte møbler, det handler nok mere om at jeg endnu ikke har fundet de helt rette til vores hjem. 
Jeg har en stor stue, som i en virkelig stor stue. En stor aflang firkant med en fransk dør, 2x 3delte vinduer, en radiator med nogle utrolig grimme kobberrør og to døre - altså er der ikke meget reel væg plads tilbage til indretningen. Dog er der nok til at jeg kan indrette mig i tre sektioner, nemlig en spiseplads, en lille arbejdsplads og en rigtig god hyggekrog i form af et sofa arrangement. 

Arbejdspladsen:
Lige nu har vi arbejdsplads i soveværelset, men på sigt kunne det jo være at den plads skulle bruges til noget andet (blink blink) - så med tiden skal vi have en lille arbejdsplads i stuen til symaskinen og sådan. 
En god arbejdsplads kræver selvfølgelig et lækkert skrivebord samt en god stol at sidde i og så ellers mulighed for opbevaring! Jeg er ikke fan af de traditionelle kontorstole, en smuk spisestuestol som Up Chair kan også gøre det, den er fantastisk flot synes jeg - og så matcher den til de spisestuestole jeg ville vælge, altså i drømmen!  

Hyggekrogen:
Lige nu har vi en enorm sofa, til ti personer faktisk - den drømmer jeg om at skifte ud! Jeg kan super gode lide Match stofsofaen med tilhørende puf, som ses på billedet, dog ville jeg vælge den i en flot grå farve og så pimpe den med en masse hjemmesyede puder i nogle flotte farver der kunne give farvespil til resten af stuen - vi har nemlig to markante grå vægge herhjemme. Kæresten min drømmer om en lænestol, så dét skulle han have! Et par lækre Oakland sofaborde i egetræ samt en flot groggy gulvlampe hører sig selvfølgelig også til i drømmen. Ligeledes en lille Acapulco stol til Mynthe, et opbevarings møbel ved siden af sofaen fra House Doctor samt et skønt Block gulvtæppe under hele herligheden. 
Kan I lige se det for jer? Ja ja ja, men her er det jo altså tilladt at drømme!

Spisepladsen:
Nogle af jer kan måske huske at jeg her på bloggen har spurgt til råds angående et lækkert spisebord? Faktisk kan jeg rigtig godt lide Apron spisebordet i eg med de brede ben, super lækkert kvalitetsbord dog noget dyrere end mit budget, men hey, i en drøm er alt jo tilladt! Over bordet skulle der hænge en Stockholm pendel i kobber (selvfølgelig!) Til spisebordet skulle der helt klart tilsættes 6 sorte Step Chair stole ovenpå endnu et smukt Sissy gulvtæppe der kunne give stuen lidt farve.
En smuk Wave skænk i eg samt en lille lampe dertil. 

Nu er møblerne på plads, mon så ikke jeg kunne begynde at indrette mig med en masse lækkert nips for at gøre det hele meget mere personligt og mig. En billedevæg, godt med lysestager rundt omkring, lidt planter, træfigurer og meget meget meget mere. Ja jeg drømmer videre.. 

Okay, jeg fik vidst indrettet min stue for langt mere end de 10.000kr man indtil videre kan vinde i konkurrencen. Men altså, jeg drømmer jo også bare! Du kan også drømme, har du en blog kan du nemlig også deltage i Boshops bloggerkonkurrence - og ved du hvad? Jo flere der tiltager, jo højere et gavekort kan der vindes. 
Om jeg vinder eller ej, det vides jo ikke, det skader i hvert fald ikke at deltage - og det har nu også været meget sjovt at få lov til at drømme sig væk i en nu og fantastisk lækker drømmestue! 


Jeg beklager virkelig billedekvaliteten, 
blogspot ødelægger alle mine billeder lige for tiden, øv!
Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Deltager man ved at dele link til blogindlæg her, eller hvordan deltager man?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Fine,
      Man deltager ved at lave sin egen drømmestue med produkter fra Boshop - se evt alle "betingelserne" her .. http://www.boshop.dk/bloggerkonkurrence
      Men du skal skynde dig, det gælder kun idag med :-)

      Slet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D