torsdag den 10. oktober 2013

Har du været forbi H&M idag? // H&M all for the children



Fra idag kl 10.00 var dette års All for the Children collection i H&M's butikker. Et samarbejde de har sammen med Unicef, som er den heldige modtager af 25% af salgsprisen i denne produktserie. 
Der er fokus på Halloween og udklædning, og mange af tingene er nu overraskende fede - havde jeg haft Mynthe med, var vi endnu ikke kommet hjem! 
I netshoppen var mange af tingene udsolgt efter bare få minutter, butikkerne har fået begrænset mængder men du kan helt sikkert stadig være heldig at få fingrene i noget lækkert. Jeg selv var et smut i Lyngby storcenter, men det blev dog kun til en enkelt ting fra min side, nemlig en lille fin hundetaske til Mynthe, som med lidt god vilje kunne ligne Basse en smule. (Købt for mormor, som en adventsgave, hvis hun da kan vente så længe med at give hende den)


Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D