mandag den 7. oktober 2013

Always with me // Oktober Challange 7.


Hvad har jeg altid med mig? Min tattovering bag øret er altid med mig, sjovt nok, et M for Mynthe. Jeg fik den lavet da hun var omkring 8 måneder gammel tror jeg. Og selvom jeg ofte glemmer den, fordi jeg ikke selv ser den, så knuselsker jeg den og smiler over hele hovedet når jeg lige får set den. Jeg har nogle stykker, men denne er klart den der betyder mest for mig.
En anden ting der altid er med mig er min telefon, ja den kan jeg ikke undvære - mange vil nok mene at jeg er afhængig, men lad dem om det! :-)
Den ser lidt sløret ud på billedes desværre.. Den står altså klokkeklart og er skide flot i virkeligheden! 

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D