tirsdag den 3. september 2013

Skal garderoben fyldes op? Få rabat OG gratis fragt.

Efteråret er lige om hjørnet, faktisk har det allerede overrumplet os en smule med vind, regn og blæst. Hvid du ikke allerede har styr på ungernes efterårs garderobe, har du travlt - vinteren står også lige for døren, har du mon styr på overtøj og vinterstøvler? (det har jeg overhoved ikke endnu...!!!!)

Kender du web shoppen Filabel.dk? Skøn side med et kæmpe udvalg af lækre mærker og fedt børnetøj samt sko og støvler. Netop nu og en uge frem, får du 10% rabat på alle dine bestillinger samt gratis fragt, hvis blot du bruger koden "MYNTHE10"

Mynthe har været så heldig at få fingerne i den lækre softshell fra Ej Sikke Lej, den er altså bare super lækker, og sidder skide godt! - mere om den på et senere tidspunkt.





Indlægget er sponsoreret, 
alle ord og holdninger er mine egne
Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Den softshell er helt fantastisk. Har lige købt den til min Vilma på mega udsalg. Fik den for 150kr. :-)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D