torsdag den 5. september 2013

"Kvinden der forsvandt"

Sommer og ferie betyder også at der endelig burde være læsetid. Tid til at fordybe sig i en god bog, I kender det godt? Der er de der bøger man bare ikke kan slippe igen når først man er kommet igang, bøger som virkelig kommer ind under huden på én?

I vinters læste jeg de populære "Fifty shades" I ved, de der sexbøger med Christian Grey, triologien - (som desuden kommer på film i juni 2014, weeehuuu) Nå men de fangede, dog venter 3'eren stadig på mig.
Min sygdom gør at min koncentration ikke længere er ret god, selv at kunne se og følge med i en film kan være noget af en opgave for mig.

Nå men i sommerferien gik jeg igang med denne bog, denne fantastiske bog. Jeg havde hørt en del så derfor var mine forventninger også høje - men de blev indfriet.
"En isnende historie om et hipt newyorker ægteskab, der går i opløsning" Den er super godt skrevet, og ligesom man tror, at man har regnet næste skridt ud, så sker der noget helt uforudsigeligt - hvilket gør den ekstra svær at lægge fra sig.
Super god og spændende bog, der vil rumsterer hos mig i lidt tid.

Produktet til dette indlæg er sponsoreret, 
ord og holdninger er mine egne

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D