tirsdag den 6. august 2013

Fødselsdag






#1. En 4 årig Mynthe ved morgenbordet, inden børnehaven kom på besøg
#2. Begejstret pige - jeg tror at skattejagten var en succes!
#3. Frokosten.. Rug-sandwish med forskelligt pålæg (nemt, enkelt og mega hit - sammen med gulerods- og agurke stænger, cherrytomater)
#4. Desserten.. Frugtspyd med en lille flødebolle på toppen 
#5. Tegninger fra alle børnene vises frem og fortælles 


Morgenvækning med sang og flag samt gaver i hobetal - så starter dagen vel ret godt? Børnehaven kom til fødselsdag om formiddagen, vi startede ud med skattejagt og ellers var der fri leg indtil maden. Senere stod dagen på flere fødselsdagsbesøg og en lille middagslur. Om aftenen tog vi til Helsingør for at spise, men bettepigen blev desværre syg og dårlig, så aftenen sluttede ret 'brat' - selv isen sagde hun nej tak til. Hjemme igen med lidt gæster, Mynthe lå på sofaen og så Hr. Skæg med tal, en fødselsdagsgave, og fik så ellers lov at komme ind i soveværelset til kærestemanden og jeg natten over. Trods sygdom, havde Mynthe alt i alt en dejlig dag er jeg sikker på, og i næste weekend skal hun (og jeg) fejres for alvor af hele familien - dét glæder hun sig vidst også til! 


Image and video hosting by TinyPic

8 kommentarer:

  1. Et stort tillykke med det smukke pigebarn :)

    //Emilie
    http://gravidmedlupus.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder!

    Tillykke med hende forleden ;-)

    //Nicoline
    saylavi.dk

    SvarSlet
  3. tillykke med hende.
    Hvad fandt du på at købe til hende?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)
      Hun fik lidt prinsesse barbie, en danse bog, fødselsdagskjolen og så lidt fra Svea vores hamster - prinsessesokker, neglelak og tattoveringer ;-)

      Slet
  4. Tillykke med hende! - Skønne billeder og med sådanne rammer kan det da kun ha været en dejlig føsdag for en heldig pige ;)

    Håber I får en skøn fælles føsdag i weekenden, - uden akut opstået sygdom!

    Hilsen
    Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg helt sikker på at det var, Tusinde tak Rikke - det er jeg sikker på at vi gør :-)

      Slet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D