tirsdag den 13. august 2013

Fødselsdag, dårligt knæ og stilhed..


Stilhed før stormen, er det ikke sådan man siger? I der følger mig på instagram kan sikkert godt regne årsagen til stilheden ud. Weekenden bød på stor familie fødselsdag for at fejre Mynthe og jeg, men inden da var vi til 2 års fødselsdag hos "kusine" Liva i fredags hvor min kære kærestemand skulle brilliere i fodbold med ungerne, det resulterede i 7 timer på skadestuen, en stor skinne på benet samt krykker. Så ja, lettere handicappet kan man vist sige - og det betyder også at jeg står alene med det hele herhjemme, let for nogle måske, men ikke for mig og slet ikke fordi jeg har det skidt for tiden, dumme sygdom! Ville ønske jeg bare kunne være super woman og klare det hele, også for ham - han er jo normalt min daglige helt. Men altså, vi har begge søde familier og det skal nok gå det hele selvom det bliver nogle dumme uger vi går imøde...
Mit energi niveau er i forvejen helt nede, så det lille overskud der pt er eksisterende bliver brugt på Mynthe og kærestemanden.

- Mere om fødselsdagen på et senere tidspunkt


Image and video hosting by TinyPic

5 kommentarer:

  1. Et knus din vej, - af modstand bliver man stærk ;)

    // Rikke //

    SvarSlet
  2. Øv altså! God bedring til jer begge. :-)
    Skal da lige finde dig på IG!!!!

    SvarSlet
  3. ØV for den!
    Hvor lang tid skal han gå med den trælse skinne?

    SvarSlet
  4. øv, god bedring til jer begge.

    SvarSlet
  5. Tillykke til jer begge og god bedring.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D