mandag den 26. august 2013

Eftermiddagdssnack


Eftermiddagsmad skal der til, hver dag faktisk. De får selvfølgelig lidt i børnehaven omkring en 14 tiden,(og igen ved 16 tiden, men der er Mynthe blevet hentet) men det er jo ikke ret meget de får, og så kan tiden til aftensmaden 17.30 godt være ret lang med en lille sulten mave. 
Lidt frugt og andet godt hitter altid. Vi har fået en skøn pakke fra Urtekram fyldt med lækre og sunde alternativer til f.eks. eftermiddagsmaden eller til en lille 'godte' i madpakken. 

Vi har smagt på det hele, Mynthe er alt spisende (som altid!). Mine favoritter er dog tørret mango og deres 'Knackers' - og nå ja, deres snackbar er også rigtig god! 

Produktet til dette indlæg er sponsoreret, ordene er mine egne 

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Øj det ser ud til at være en lækkersnack. Smager de der morbær godt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro det var. Altså hånden på hjertet, morbærerne var ikke lige mine kop the - men Mynthe spiste flittigt af dem :-)

      Slet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D