torsdag den 18. juli 2013

Mad på spyd // madpakke tip

Endnu et lille tip, nemlig mad på spyd - eller på pinde som Mynthe siger!
Jeg har fundet ud af at hun spiser alt, hvis bare det er på et spyd.. Nu er Mynthe langt fra kræsen, men selv ting som champignon, feta og oliven ryger ned, hvis det bare sidder på en pind!
Og det er jo nemt og oplagt til madpakken - og ikke mindst sjovt for de små, prøv det selv, måske dine børn også vil elske det!

Indlægget her er planlagt 
Jeg svarer på¨kommentarer mm. når jeg kommer hjem fra ferie :-)

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Du har ret :) mad skal bare serveres på en sjov og delikat måde, så kan man få meget i børn :) :)

    Jeg skriver det bag øret!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D