torsdag den 30. maj 2013

Vil du med til foredrag med Lola Jensen?


På lørdag holder Lola Jensen foredrag i København, og hvis du har lyst er du mere end velkommen til at komme med? Samtidig kan du også høre mere om stamceller, måske I selv har haft overvejet det? Med Mynthe tænkte jeg ikke videre over det, men jeg må indrømme at tanken omkring det ved et kommende barn er der, i takt med at min viden omkring min sygdom stiger.

Jeg kan desværre ikke selv deltage, men har du lyst, har jeg en håndfuld billetter jeg har fået lov at give væk. Det er først til mølle princippet, så send mig en mail hvis du har lyst med dit navn og det antal billetter du ønsker - du er velkommen til at tage mor, kæreste eller veninde med.


Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Hvis det havde været i Århus - så havde jeg sprunget på :)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D