tirsdag den 14. maj 2013

Nye havemøbler... til altanen!





Som nogle af I kyndige instagram folk nok husker, var jeg forleden i ikea efter havemøbler til vores lille altan. Og ja, fandme så om det ikke har regnet lige siden! Nå, men valget faldt på ÄPPLARÖ serien, et smart lille klap bord, som har tre funktioner. 20cm, 77cm eller 133cm - på den måde kan det slåes sammen, være til to eller til fire personer - det kommer jo nok mest til at være som på billedet, til to personer og mulighed for en plads til Mynthe for bordenden, men det er rart at muligheden er der for at kunne sidde 4 personer. 

Jeg er svært tilfreds og glæder mig allerede til sommeraftenerne med backgammon og øl med kæresten og hvidvin og sladder med veninderne. Altankasserne er fra Netto og ligeledes blomsterne. 
Nu skal 'gulvet' bare lige spules og renses, og så skal jeg have fundet et lille bord til weber'en og måske en krukke eller to til lidt blomster. De fine fine fyrfadsstager på bordet, fik jeg af Mynthe i mors-dags gave..

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D