søndag den 17. marts 2013

Lidt mere hama...




Image and video hosting by TinyPic

7 kommentarer:

  1. Arj hvor er de fine... Er de improviserede, eller har du fundet en skabalon?
    Det er en flot header du har fået lavet.... Er den lavet på picasa? Jeg har nemlig problemer med at få min til at passe!
    Kh. Camilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Gid jeg var så vild, men nej, dog ikke - jeg har bare fundet nogle forskellige billeder af med Hama perler og så kopieret dem, ingen skabeloner men ludt snyd er det jo :-P

      Søg evt på google eller pinterest, så finder du en masse herligheder.

      Slet
  2. What a cute birdie :) And a cute princess of course! :) xo

    SvarSlet
  3. Super skøn fugl - får jo næsten lyst til at lave perler :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig rigtig rigtig hyggeligt at lave perler - jeg havde helt glemt det :-)

      Slet
  4. Iih hvor yndigt! :)

    //Emilie
    http://gravidmedlupus.blogspot.dk/

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D