søndag den 10. marts 2013

Jeg tester.. Hvid vægmaling fra Budget

Dækker en billig budget vægmaling mon lige så godt som de dyre? KAN det overhoved betale sig at vælge de dyre mærker? 

Billig hvid vægmaling, 10L for 199kr, endda ofte på tilbud til 169kr,-

Den har ingen former for miljø mærker el. lign. men ser man bort fra det, så er malingen egentlig i sin forstand fin nok. Selvfølgelig alt afhængig af hvad du skal bruge den til. Der er ingen former for glans i malingen, du får hvad du betaler for, dvs næsten ingenting. Men når det så er sagt, så er jeg faktisk helt tilfreds med malingen, til vægge skal man dog være lidt grundig og give i hvert fald 2-3 gange før den dækker helt igennem (men her kan det ofte godt betale sig i forhold til den mængde du får til prisen), jeg har malet kanter med den, der var den fremragende. Også til små projekter som bogkasser, lappeløsninger efter spartling eller andre små projekter med f.eks. træ, er malingen helt og aldeles i orden. Jeg vil klart bruge den igen, måske ikke til vægmaling i et stort hus, men til mindre projekter - og når vi snakker små hurtige gør det selv projekter, gør det jo ingenting at prisen er helt i bund!


Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Vi flyttede i september ind i et gammelt typehus fra 60erne med hessian overalt. Der var budget en fantastisk grundmaling. Først den på, som hessian sugede som var det saftevand og dernæst den dyre, som så kunne nøjes med en enkelt omgang,

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D