mandag den 18. februar 2013

Weekenden kort fortalt!



Alt 'brok' og snak omkring valentinsdag trækkes hermed tilbage!
Min skønherlige kærestemand ringede senere på dagen og spurgte om jeg ikke kunne få min mor til at se efter Mynthe for så skulle vi ud og spise og kærestehygge. Juhuuu.. Det var skønherligt.
Og selvfølgelig om han ikke kom hjem med blomster, han er nu fantastisk!

Fredag stod på mor-datter hygge fridag. Myntes debut i biografen, til Otto - meeeeen, jeg tror nu altså lige vi venter et års tid med at forsøge den slags igen, puuuh ha filmen er lang når ungen allerede i reklamerne spørger hvornår vi skal hjem. Men det var hyggeligt. Bagefter spiste vi frokost med en god veninde og hendes jævnalderene søn, vel og mærke et sted med kæmpe legeland. Senere stod den på sygebesøg hos en halsopereret svigerfar.
Mynthe har været hos sin far i weekenden, hvilket betyder alene mor tid - som jeg i øvrigt er ved at blive bedre og bedre til at nyde! (dog er søndag et helvede med savn) Lørdag stod for mig på veninde hygge besøg i kbh afsluttende med lækkert sushi besøg. Søndag fødselsdags brunch hos svingerinde og derefter kæreste afslapning.
Idag, er jeg helt flad! Og nu glææææder jeg mig bare til at komme ned og hente min elskede guldklump.



Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Det lyder som en dejlig weekend, og det er virkelig en smuk buket

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D