onsdag den 20. februar 2013

Jeg kunne godt bruge lidt 'blogdesign' hjælp?

Jeg leger igen igen med bloggens design. Overvejer lige pt om jeg nogensinde bliver helt tilfreds.. Og så irriterer det mig at jeg ikke kan alt selv, hvem der bare var en nørd til den slags!
Er du en oprigtig nørd og en haj til den slags manuelle ændringer (udover blogspots egne) og gider du hjælpe, må du da meget gerne komme mig til undsætning og sende mig en mail :-)

Jeg kunne godt bruge hjælp til følgende..
- at få teksten (indlægstitel samt dato) flyttet et par cm længere ind på siden
- underpunkter til sidekategorier
- en streg imellem blog indlæg og den højre sidebar (kun én aflang streng og ikke de små man selv kan lave inde i skabelonerne)

Og så ellers lidt andet ekstra lir ved designet - mon der er nogle computerkyndige der læser med?
Måske en lille byttehandel som tak for hjælpen?  


Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D