søndag den 20. januar 2013

Lørdag aften - Kærestetid, vino og byggeplaner





Lørdag aften. Kæreste kvalitets tid. Mynthen var hos Farmanden, (og nej !! det bliver altså ikke nemmere med tiden.. Nøj hvor jeg savner hende! Det bliver lettere at acceptere - men ikke lettere at savne.) Kærestemanden min, kom nogenlunde tidligt hjem fra arbejde og vi havde ingen planer overhoved. Fantastisk.
Vi handlede ind lidt sent, hurra for de sene åbningstider, lavede lækker mad og åbnede en flaske vin, som hurtigt tog overhånd og blev til to.. Den kvikke har nok lagt mærke til tommestokken på bordet - jo jo, vi lægger byggeplaner.. eller.. jeg gør! og priser mig lykkelig over at være blevet kæreste med en bygnings snedker, mon ikke han burde kunne bygge det jeg vil have? I hvert fald har jeg tegnet og fortalt til den helt store guldmedalje. Jeg håber virkelig at han fangede idéen, inden flaske nr. 2 kom på bordet! 

Vi er overhoved ikke kommet på plads endnu i den 'nye' lejlighed - eller, det var vi måske egentlig. Men men men, så var det at jeg kom til at sælge nogle af møblerne, fordi jeg fik nye og langt bedre idéer.. I kender godt det der med at man bare ikke er tilfreds ikke? Det gjorde kærestemanden ikke, men altså.. noget skal jeg jo lave når han nu arbejder altid! Så nu kigger vi på grimme grimme rør i stuen, tomme vægge og lidt møbler fattigere.. Tihii.. Han lærer det nok med tiden - for det er helt sikkert ikke sidste gang jeg får en brand go' idé!

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Lyder som alletiders aften! :)Min mand forstår også sjældent det med at der pludselig bare er noget man er nødt til at afprøve mht. indretning :D Det må være en mandeting ;)

    Lidt malurt i bægeret må være at jeg desværre ikke syns at din font er særlig læsevenlig :(

    God søndag til dig og dine! :)

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig hyggeligt ud! Hurra for kærestetid!

    (åååh, hvem der bare kunne nyde et glas koldt hvidvin!)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D