onsdag den 9. januar 2013

Det der quilting noget..





Som lovet en lille update på mit quilting forsøg.. eller altså, snyde forsøget hvis man kan sige sådan :-)
Men hold nu kæft, pisse smart siger jeg bare! Og nemt!
Det er så selv de helt tungnemme (læs; mig!!!) kan være med her. Quilte pladevattet er såmænd bare købt hos min stofpusher her i byen, men jeg ved at stof2000 også forhandler det.
Det gik super nemt og smertefrit og dejlig hurtigt.. Dog har jeg ikke i sinde, nogensinde, at lave et større projekt med quilting, det rækker min tålmodighed vidst ikke til.. Men super smart til små projekter som det jeg har gang i her, regner med at være færdig imorgen.

'armen, jeg kan slet ikke få armene ned!

Image and video hosting by TinyPic

10 kommentarer:

  1. For hulan det er smart! Glæder mig til at se det færdige resultat :)

    SvarSlet
    Svar
    1. SÅ smart ja!
      Det er blevet okay, lidt småfejl fra min side, men selve quiltningen er genial..
      Viser frem senere :-)

      Slet
  2. Quiltepladevat! hvorfor har jeg ikke hørt om det før nu - mit første quilteforsøg var ikke nogen stor succes, men nu ku jeg da godt finde på, at give det et forsøg mere :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, intet mindre end genialt kan du tro!
      - Afsted med dig, og giv det et forsøg mere :-)

      Slet
  3. Smart er det helt klart, men jeg synes nu også, at det at quilte på maskine med en quilte lineal er ret let. Jeg mener Marapytta har en DIY på sin syskoleblog :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det sikkert, især hvis man satte sig ind i det - det er bare der min tålmodighed som regel svinder op. Men hvis hun har en DIY vil jeg da straks tjekke det ud. Tusinde tak :-)

      Slet
  4. Super smart!! Ser frem til at se det færdige resultat;)
    Julie

    SvarSlet
  5. Det er smart, jeg må prøve en dag! Hynden på din stol, har du et navn på den og hvor er den fra?
    Mvh
    H.

    SvarSlet
  6. Super smart, så tror jeg også at der er en chance for at jeg kan finde ud det og kan have tålmodighed nok til at få et resultat.

    SvarSlet
  7. Super smart, så tror jeg også at der er en chance for at jeg kan finde ud det og kan have tålmodighed nok til at få et resultat.

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D