fredag den 10. august 2012

Burger leg!

Big Mac'en fra Mc Donalds fylder 40 år, i år.. Det er egentlig ret vildt synes jeg! Faktisk har jeg aldrig smagt en Big Mac.. Burde man have det? Jeg er ikke den store fan af burgere fra Mc Donalds, måske hvis man selv kunne sammensætte dem.. Jeg er nemlig ikke ret glad for kød, andet end kylling, men kyllingeburgerne er ofte altid 'ens' og lidt kedelige..
(men faktisk er deres ny crispy chicken wraps vildt gode hvis du spørger mig - har allerede smags to..!) 

MEN.. Nu er muligheden der for at 'designe' sin helt egen burger lige som man synes den smager aller bedst!
I forbindelse med fødselsdagen kan du nemlig deltage i en konkurrence om at lave den bedste burger, vinder du - bliver din burger udtaget til at skulle sælges på alle landets Mc Donalds restauranter. Lidt sejt at kunne sige alligevel.. Mon ikke nogle af jer derude har nogle store børn der gerne ville være med i sådan en konkurrence?

Mynthe har aldrig været helt med på den der burger bølge, men måske vi skulle øve os, i det mindste bare på at lave nogle flotte og lækre virtuelle burgere :)

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D