fredag den 8. juni 2012

På gensyn


Så er det lige ved at være ferietid! Om 4½ time kommer min far og henter os, for at køre os i lufthavnen (ja ja, jeg burde sove!). Kufferterne er pakket, passene og billetterne ligger klar, der er arrangeret pasning af Svea og lejligheden er lånt ud.
Faktisk er der styr på det hele, og jeg har slet ikke stresset rundt - meget mystisk - men det kan jo nå at komme endnu!

Vi skal til Malagá i små to uger, ned til 35graders varme, sol, strand og pool og bare slappe af, big time! Jeg tror desværre ikke der er internet dernede i huset. Måske det bliver til en lille opdatering, og ellers må I væbne jer med tålmodighed til jeg kommer hjem igen.
Vi glæder os! Især Mynthe, hun snakker kun om ferie, flyvemaskine og om at vi bliver brune - mon hun har hørt hvad hendes mor siger?
Men hold op med baggage man har med til sådan en bette én.. Jesus dog! Nå, men det er da altid noget at vi har 20kg hver, 10kg håndbaggage hver og 20kg ekstra til klapvognen. Egentlig lidt et dilemma om den skulle med, men Mynthe sover stadig til middag, ret meget endda, og hvis vi skal gå langt strækker hendes ben altså, så med kommer klapvognen!

Nå, jeg burde virkelig se at komme i seng.
Kære læsere, kan I nu have det rigtig godt herhjemme i våde Danmark, pas på jer selv og hinanden. Vi skrives ved igen når jeg kommer hjem.

Kærlige ferie knus til jer


Image and video hosting by TinyPic

7 kommentarer:

  1. God ferie. Lyder skønt. Glæder os til at se nogle solbrune tøser.

    SvarSlet
  2. Rigtig go ferie.... Og nyd nu lige lidt for os andre os :-) Skønne, fantastiske billeder i øvrigt! Knus Jeanette

    SvarSlet
  3. Rigtig god ferie og måske det er meget godt med ingen internet:O)

    SvarSlet
  4. Ønsker jer en super god ferie, imens vi må nøjes med det kolde og våde Danmark:-)))

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Rigtig god ferie - det lyder super dejligt!... Send gerne lidt varme til DK:)

    SvarSlet
  6. Rigtig god ferie.. det lyder skønt!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D