onsdag den 23. maj 2012

Veeeentetid!




























En dag på hospitalet!
Jeg venter og venter... Jeg skal have lavet en knogleskintigrafi idag, jeg mødte ind kl 11.30 til injektion og har nu lige en del timer jeg skal have til at gå før jeg skal sige smiiiil til fotografen, eller.. Min krop skal ;)
Heldigvis har jeg følgeskab af en skøn veninde som også holdte mig pænt i hånden da alle de mange dumme ting skulle ind igennem min arm!
Indtil videre har den stået på hurtig halv dårlig frokost og en is, og sol-slikning på hospitalets bænke..
Bum bum det bli'r en LANG dag! Især fordi jeg allerede har hovedpine og kvalme, er svimmel og virkelig træt..
Men pyt, mon ikke timerne flyver hurtigt afsted når man har god underholdning med:)


*POSTED FROM MY IPHONE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D