onsdag den 9. maj 2012

Den "søde" ventetid..









Jeg var til undersøgelse på hospitalet idag, til scanning af sener og led angående væskedannelse - Nå men pyt med det! Imens jeg ventede på at det blev min tur, lå der selvfølgelig nogle blade.. Og straks flyver tanker og ideer omkring ønsker og boligindretning rundt i hovedet.
Se lige engang, hvem der bare havde sådan et fint gammelt skab - og ihhhh.. Hvem der dog bare havde det smukke stel der står i skabet! Altså.. Det ser sgu' da godt ud!




*POSTED FROM MY IPHONE

1 kommentar:

  1. Godmorgen :)

    Det er altid så hyggeligt at læse i diverse magasiner. Jeg sluger dem på ingen tid. Når jeg er ud et sted, hvor jeg ikke kan tage magasinerne med mig. Sidder jeg troligt med min Iphone og tager billeder, af de ting jeg ikke kan slippe ;) For det der vækker ens kreativitet MÅ man da bare have med hjem :)

    Håber du snart får det bedre.

    /Sandie

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D