tirsdag den 1. maj 2012

Ja hvorfor skulle man sove længe?




Vi har været tidligt oppe! (igen idag) - Solen står op lige ind af Mynthes vindue, og ja - trods mørklægningsgardiner er det altså svært at sove fra.. Så op med os!!!

Inden klokken 10, havde jeg nået.. 
... At se Peter Plys og Haffelaffen filmen
... At godmorgen kysse Svea
... At spise morgenmad
... At fodre fuglene i haven
... At sortere vasketøj (havde vidst ikke liiiige fået vasket siden før påske (!!) ups..)
... At være i vaskekælderen, har 4. vask over nu, de andre er allerede hængt op
... At aflevere Mynthe i vuggestuen
... At handle (skulle egentlig bare have en mælk? .. )

Og NU er jeg altså også ret flad! Heldigvis har jeg fridag idag, så nu skal der ligges lidt på langs, inden jeg skal igang med et nyt projekt - mere om det senere :)

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Åh, børn der står tidligt op- og når de er teenager og vi savner deres selskab, så sover de længe! ;)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D