torsdag den 24. maj 2012

Dagens vise ord


Jeg elsker at være kreativ, det gør mig glad og giver mig energi og overskud. Som oftes er jeg selv "okay" tilfreds med mine ting og lader gerne Mynthe stå model og gå med mine ting - MEN, lige så snart andre spørger om jeg ikke kan lave noget til dem, hvad end det er tøj, billeder el. lign. så bliver jeg altså pludselig nervøs og tanker omkring "er jeg god nok" kommer hurtigt poppende i mit hoved.


"Der er så mange der kan lave noget pænere og bedre end mig"... Og JA, der vil altid være nogen der er bedre end mig, men hvis ikke folk kunne lide hvad jeg lavede, ville de jo slet ikke spørge ind til det i første omgang. Man skal tro på sig selv..
...(og JA, det er meget lettere sagt end gjort, jeg øver mig endnu!)

Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Vild med de vise ord.. :o)

    Anne-Marie

    SvarSlet
  2. Så rigtigt!
    Er stoffet nået frem?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er ankommet - hvor er du dog bare sød!
      Har sendt dig en takke mail ;)

      Slet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D