lørdag den 12. maj 2012

Cykelfamilien









Som nogen jo nok ved, er jeg jo som sagt ud af en cykelfamilie.. Og nej, det cyklende gen er altså ikke helt kommet til mig, eller jo, elsker at cykle - men desværre ligger landet sådan at en el-cykel står ret højt på min ønskeseddel da det er ret så besværlig og trættende for min krop at cykle, og især med Mynthe bag på! Så det der med et, som idag, 12 timers cykelløb i skoven - i mudder og regn, ja det er altså ikke lige noget for mig og min krop!
MEN.. Bedste T og Fufar kørte begge to, så selvfølgelig var vi ude og kigge, Mynthe og jeg. Rigtig hyggeligt med en masse mennesker vi kender og skønt, især da solen tittede frem. Så den der cykelfamilie, den er vi nu ret glad for!

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D