søndag den 27. maj 2012

Børnevenlig loppefangst


Loppefangsten idag stod i Mynthes tegn, ikke planlagt, men eftersom hun var med mor på fangst så var det jo ret oplagt.
Vi var i Holte (et af favorit stederne), bare Mynthe og jeg, hånd i hånd - rigtig hyggeligt faktisk.
En stor bunke lækkert tøj af den slags mor her ikke vil betale fuld pris for (det meste i hvert fald), hele 15 dele og et par ubrugte sandaler i et fedt lidt slidt sølv look, hele molevitten til 100kr,-

Sidst fandt Mynthe en Peter Plys telefon dims, hun var lykkelig da jeg sagde at jeg havde betalt den og at det nu var hendes.. "arrrrrj, tak mor" Og på vejen hjem måtte indenom og købe batterier i dyre domme, og virker skidtet så? NEJ! Æv.. Og stakkels pigebarn, hun havde glædet sig sådan.. Men, hun har nu fået lidt god leg ud af den alligevel og ringer og ringer..
- Typisk ikke? Første gang jeg "ofrer" mig og giver ungen lov til at få noget rigtig plastik værk fra et loppemarked, så virker det ikke engang.. Vi må finde en der virker et andet sted har jeg lovet hende. Men okay, 20kr,- så er da ikke blevet ruineret af den dumme plastik tingest - heldigvis!

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. 100 kr for alt det lækre tøj?! Wow! Det var godt nok lidt af en fangst. Jeg er kun lidt misundelig ;)
    Det lyder hyggeligt med en loppedag i solskinnet, og skidt med telefonen ikke virker. Så er der bare endnu mere leg i den, når man selv skal forestille sig det hele

    SvarSlet
  2. Ja vildt ikke? Har allerede gang i vaskemaskinerne så vi kan få det prøvet :)
    Er også ret glad for fangsten :)

    Æv med telefonen, men ja, den virker fint til leg endnu - hun ved jo heldigvis ikke hvordan den burde være ;)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D