torsdag den 12. april 2012

Svea


Vi er glade for vores nye hamster (som nu mest bliver kaldt Svea). Især Mynthe er glad for hende, Svea er som sagt en voksen lidt større dame som allerede er lidt vant til hænder så det er jo skønt. Hun er allerede helt vant til mig, min lugt og mine hænder, og snart også vant til Mynthe. Svea er så sød og mild - og særdeles nysgerrig.
Hun er fra en lille dyrehandel hvor de gør en dyd ud af at dyrene har det godt og er i daglig menneskekontakt og ude af deres bure. Det er ikke samme sted som Mimmi, men nogen de samarbejder med, og hold nu op hvor var de søde, man kunne virkelig se at de sørgede godt for dyrene.
Faktisk var Svea ikke til salg da hun var deres alle sammens lille yndlings, men efter nogle mislykkedes parringer og mine store våde bambi øjne kunne de godt overtales :) Hvis jeg bare lovede hun ville få et fantastisk hjem, og det har vi så sandeligt tænkt os at give hende.

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Hvor er de søde sammen de to.. Børn og dyr i skøn forening det går lige i hjertet

    SvarSlet
  2. Tillykke med hende, håber det går bedre denne gang og at I bliver glade for hende :)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D