fredag den 6. april 2012

Mimmi's nye legetøj



Lidt nyt til Mimmi, så hun har lidt at lave når vi ikke er hjemme og hun får lidt motion. Hun elsker det, og har da allerede tilbagelagt hvad der svarer til 10 km! (vidste i at en hamster nemt kan løbe 5 km på en nat?) 

Egentlig så er det slet ikke sådan jeg have forestillet mig at have hamster! Jeg har haft mange hamstre (som i VIRKELIG mange, 50 måske!) og alle har jeg kunne gøre tamme og aktivere i dagstimerne også, men Mimmi sover altså hele dagen og er ret så kedelig.. Synes egentlig hun sover mere end hun burde... Hmmm..
Men okay, hun skal jo lige have lov at "falde til".. Sød det er hun i hvert fald.

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D