søndag den 29. april 2012

Leg med perler








Vi leger meget med perler herhjemme, både dem til plader men især også dem til snor og elastik.
Mynthe elsker det og kan bruge virkelig lang tid på det, og mig, ja jeg synes bare det er super hyggeligt - Især nu, for hun er begyndt at gå rigtig meget om i farverne og at de skal passe sammen og hvordan man kan lave fine "mønstre".
Har altid været stolt at de ting hun har lavet og med glæde gået med det, meeeeen det er nu altså lidt sjovere nu hvor hun rent faktisk laver noget der er så fint. Så bliver mor her, endnu mere stolt!

Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Hun ser meget koncentreret ud din skønne pige :) Og sikke dejlige farver der er at vælge imellem!

    Ha' en dejlig søndag. Hilsner fra Heidi

    SvarSlet
  2. Her i huset elsker både prinsessen og mindstemanden perler så det bliver der brugt meget tid på:)

    I dag var de nu puslespil der var in...:)

    Kig forbi her

    http://hvisvindenvender.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Sikke nogle kønne armbånd hun fik lavet! :)


    Forårshilsner fra
    Christina

    SvarSlet
  4. Jeg skal love for at koncentrationen har været på sit højeste! Lækre armbånd hun har fået fremstillet, den kære Pyntepige - tør man mon håbe på et homemade armbånd til samlingen?

    Kh. Lisa

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D