tirsdag den 27. marts 2012

Hjemmedag med hygge og kreativitet





Mynthe og jeg holder fri idag, imorges vågnede Mynthe op med voldsom hoste og da jeg alligevel havde fridag idag kunne vi jo ligeså godt holde os en tøse hygge dag.
Imorgen skal Mynthe til fødselsdag hos sin farmor og farfar for at fejre sin far, og så skal der jo altså laves gave! Så det har formiddagen stået på..
Nu soves der til middag og senere fortsætter hyggen, og jeg er vidst kommet til at love en lille is..

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Dejligt med en tøse-hygge-dag :)
    Sikke nogle fine gaver i har fået lavet - dem er jeg sikker på at far bliver glad for.

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D