onsdag den 22. februar 2012

Taske krise! Mon du kan hjælpe mig?



Altså for fanden hvor er det bare skide svært at finde en pæn, lækker og rummelig taske man kan lide! har googlet side op og side ned, kigget i butikker og rundt omkring. Kigget på massevis af dameskuldre i byen - hvad mere kan jeg gøre? Nøj altså hvor er jeg på herrens mark.
Mon du kan hjælpe? Hvis du skulle ud og købe ny taske, hvilken én ville du så købe?

Jeg har lidt krav, selvfølgelig.. Den skal være stor og rummelig uden at syne af alt for meget, den skal være lidt anderledes end andre tasker men heller ikke for speciel, gerne med flere rum, skulderstropper og gerne også en skulderrem og den skal selvfølgelig være til at betale. Mon sådan en findes?

Det er denne fantastiske taske, jeg skal have fundet en afløser til - øv altså! Savner den helt vildt - måske jeg skulle købe den samme igen? Hmm.. tænke tænke!

Image and video hosting by TinyPic

11 kommentarer:

  1. Jo altså, jeg overvejer kraftigt en ny model fra depeche. Vi fik den i butikken forrige uge. Den er stor, men i blødt skind der har et lækkert fald. To store rum med lynlåse og et par mindre lommer. Både med skulderstropper og lang rem. Tilpas rå og klassisk på samme tid og rimelig pris for en skindtaske. Kan ikke huske hvad den hedder, men kan lave et indlæg om den imorgen.
    Håber du finder den rette til dit behov :-)

    SvarSlet
  2. åh, jeg elsker tasker, jeg har røde og sorte og brune, jeg har dem i stof og i skind, men ville ønske at jeg fandt lige DEN som duede til det hele ...
    her i vinter er det den røde, som kan bruges både på skulderen og i hånden, med mange gode rum, som er favorit, den blev købt på et marked en sen aften i NY, og jeg brugte mine sidste dollars ...

    SvarSlet
  3. Ja, jeg har altid været vild Noe fra Louis Vuitton, den står højt på min ønskeliste, som indeholde rigtig mange forskellige tasker. Men den du havde var også fed, så det ville ikke være dumt at købe den igen, især hvis du virkelig var glad for den.

    SvarSlet
  4. Altså, nu ved jeg jo ikke, om det her er for lavpris-agtigt, men jeg fik en helt igennem fantastisk taske sidste sommer af mine svigerforældre. Den er i grov kanvas med noget storblomstret/tapetagtigt print på cremefarvet baggrund med skulderstropper og rem og en masse fine rum - og den er fra Friis&Co.
    Jeg kiggede på deres januarudsalg, hvor jeg så den på udsalg til omkring 300 kr., men, men men - en tilsvarende model i lysebrunt læder fra den nye kollektion til 900 kr. Jeg vil skyde på den kan rumme det samme som en godt stor skoletaske, men den ser bare ikke ret stor ud :-)
    Og da jeg ikke helt kan huske hvad den hed, har jeg sat tre mulige modeller ind:
    http://www.friis-co.dk/images/phocagallery/Collections/Bags/thumbs/phoca_thumb_l_1201-1210477.jpg
    http://www.friis-co.dk/images/phocagallery/Collections/Bags/thumbs/phoca_thumb_l_1201-1210518_2.jpg
    http://www.friis-co.dk/images/phocagallery/Collections/Bags/thumbs/phoca_thumb_l_1201-1160157.jpg


    Held og lykke med jagten :-)
    Christine

    SvarSlet
  5. Den første er LÆKKER! Hvad er det for en?

    Jeg sys klart du skal købe BEA igen, hvis du var glad for den. Det er en lækker lækker taske!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er faktisk bare en Dixie..
      Men til 900, og ja, den er nemlig RIGTIG fed :)

      Slet
  6. Jeg købte Marc by Marc Jacobs "Classic Q Hillier Hobo" fra Marc jacobs i efteråret. VIa Trendsales fandt jeg en stort set ubrugt en til under halv pris, og jeg ELSKER der. Alt kan være i den, den er ikke for prængende, og så har den det fedeste foer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Orv den var da egentlig også rigtig rigtig RIGTIG fed faktisk!
      Men den er nok dejlig dyr ikke?

      Slet
    2. Jeg gav 1500,- så det er ikke galt, i forhold til så mange andre ;)

      Slet
  7. Den øverste eller den som du havde før - den du havde før er klart fedest :- )

    Rina
    http://tanke-univers.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. Tusinde tak for jeres søde bud, elsker at få lidt "inspiration" ude fra, især når man selv er sådan lidt usikker på hvad man vil have og hvad man kan lide! ;)

    Rie, jeg vil da gerne se din taske? :)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D